Home > MAKLUMAN AM > PROSES MEMERIKSA PRESTASI AKADEMIK DAN REKOD DISIPLIN SEMUA PEMAIN BOLA SEPAK LIGA SEKOLAH

PROSES MEMERIKSA PRESTASI AKADEMIK DAN REKOD DISIPLIN SEMUA PEMAIN BOLA SEPAK LIGA SEKOLAH

Nampaknya telah tiba masanya pihak penganjur mula memulakan langkah mengaudit prestasi akademik semua pemain dan juga mengemas kini maklumat rekod salahlaku dan pelanggaran disiplin di kalangan pemain-pemain bola sepak liga sekolah.

Proses mengemas kini dan menyenarai semua rekod akan mengambil sedikit masa tapi kami pasti atau perlu lakukannya, sepertimana dijanjikan kepada anda semua dan kepada pihak pengurusan sekolah. Pihak pengurus-pengurus pasukan akan turut membantu kami mengenalpasti pelajar yang mungkin bermasalah dan akan sama-sama memikirkan langkah pembetulan yang sesuai. Tetapi sudah tentulah, peraturan liga akan dipatuhi iaitu sesiapa yang gagal dalam ujian atau peperiksaan akan digantung 2 perlawanan, manakala salahlaku disiplin serius, boleh menyebabkan pemain itu digantung semua perlawanan, atau mungkin juga hukuman disingkirkan dari kejohanan sama sekali, tertakluk kepada rekomendasi Jawatankuasa yang berkenaan.

Secara peribadi, kami mengharapkan yang terbaik dari semua pemain bola sepak liga sekolah, baik di padang mahupun di luar padang, termasuklah dalam bilik darjah.

Cikgu juga mengambil kesempatan mengucapkan SELAMAT BERJAYA DALAM PEPERIKSAAN SEMESTER SATU bermula minggu hadapan. Mudah-mudahan ia tidak menggugat peluang anda meraih kejayaan dalam liga kita.

‘BOLA SEPAK MEMBINA WATAK’

Categories: MAKLUMAN AM
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: