Forum Dormkids FC

RUANGAN KOMEN DAN PESANAN PEMAIN DAN PENYOKONG SMK PUTATAN’S DORMKIDS FC.

Semua komen dan pesanan akan ditapis oleh pihak admin blog ini. Gunakanlah bahasa yang betul dan tidak mengamalkan provokasi melampau.

AMARAN :
Penulisan yang tidak berfaedah atau diluar batas akan dibuang dengan serta merta.

  1. atan
    June 21, 2013 at 8:27 PM

    semoga berjuang hbs-hbsn pskn kgmrnk dormkids fc.

  2. CS
    December 7, 2011 at 10:42 PM

    rindu.nya aku pada ini liga

  3. June 19, 2011 at 3:04 AM

    TAHNIAH!!!!
    Dormkids FC adalah Naib Juara musim 2011. Ucapan setinggi-tinggi tahniah dan terima kasih ditujukan kepada Cikgu Samsudin T. selaku pengurus pasukan yang sentiasa bersama anak buahnya dari awal musim hingga ke perlawanan akhir. Juga ucapan tahniah ditujukan buat pemain-pemain Dormkids yang berbakat, berkebolehan dan beriltizam tinggi sehingga berjaya ke pusingan akhir.

    Terima kasih teramat sangat di atas kerjasama anda selamat dua musim. SMK Putatan Dormkids jelas kehilangan pengurus pasukan yang berwawasan. Kami tetap mengingati jasa dan kenangan manis selama anda bertugas di SMK Putatan selaku kaunselor sekolah, warden asrama putera, mahupun pengurus pasukan Dormkids FC.

    Tahniah sekali lagi.

  4. June 3, 2011 at 12:07 PM

    DORMKIDS FC berjaya ke pusingan akhir. Satu langkah lagi sebelum menjulang Piala Pengetua buat pertama kalinya di musim kedua kejohanan Liga Bola sepak SMK Putatan ini.

    Selamat maju jaya.

  5. September 27, 2010 at 11:55 AM

    TAHNIAH KEPADA SEMUA PEMAIN DAN PENGURUSAN DORMKIDS FC. ANDA ADALAH NAIB JUARA LIGA MUSIM 2010.

  6. epun_eiayn
    May 7, 2010 at 7:59 PM

    yg pnting dormkids tatap juara ..
    Cyunk dormkids ..
    Cyunk cegu sam ..

    • cucu rasul cemboy 93
      May 9, 2010 at 3:45 PM

      leh mnang ka jgk kmu nie lau jmpa galaxy..lau kmu mau jmpa kmi nti,pastikan cukup makan smua owg kmu ark..ha..ha..kmu jga lark no.11 and 10..bb drang 2 pling cemboy dlam team galaxy..kta jmpa d pdang nti ark..

  7. rustam
    May 6, 2010 at 1:42 PM

    eum . sya mao jurulatih dapat mengubah corak pemainan para pemain dorm kids . untuk menang pada ari jumat ini nnt . eum . para tonggak serangan saya harap dapat menghasil kn gol . eum . pemain berjersey 11 dan 13 .harap tidak d trun kn pada perlawanan i2 nanti . harap maklum .

  8. rustam
    May 5, 2010 at 3:50 PM

    eum . adapeluang untuk menang . eum . kuar kan pemain yg selalu penat . sperti pemain jersey 11 n jersey 13 . mereka bkan ada semangat bemain . tp mereka nya mencacat kn poemainan dorm kids . eum . bgie saya mereka countrol nsem d dlam padang . pemain bg2 la yg ble menyebab kn kekalahan . harap pengurus dapat melihat nya . pada idi jgak kta .

  9. May 4, 2010 at 10:38 PM

    DORMKIDS……..apa sudah jadi. Keputusan Menang-Seri-Kalah…….petanda kemerosotan prestasi atau nasib malang yang bertimpa datangnya..Atau mungkin strategi pengendali pasukan yang tak menjadi……DKFC perlu buat sesuatu. Tanamkan minat dan semangat bak Juara. Mesti Menang walaupun main tak cantik…

    • zoedee
      May 5, 2010 at 8:03 AM

      perlu ada kesabaran…. perjalanan masih jauh…. hehe…

    • dirtyshoes_8
      May 7, 2010 at 5:16 PM

      bukan kemerosotan tue namanya.. rezeki tak da.. perlawanan semakin menarik ditunjukkan oleh pemain DKFC namun kepincangan bahagian serangan akibat penggantungan toggak serangan utama menjadi punca kekalahan itu.. DK menjadikan kekalahan tersebut merupakan kekalahan terakhir baghi DK FC

  10. oneaziz
    May 2, 2010 at 4:38 PM

    kami menunggu penuh sabar n berdebar..walau apa pun..kita jumpa di padang selasa ni dgn penuh semangat kesukanan..lwn tetap lwn..wa tunggu sama lu bro..

  11. zaid_kaka`
    May 1, 2010 at 10:23 PM

    ~kami menanti kedatangan Dormkids F.C…

    ~kami tidak lupa diri…

    ~tapi kami masih berhati-hati….

    ~untuk mengekalkan mutu permainan kami….

    ~disamping akademik yg kami terutamakan…

    ~nobody,nobody but you…!!!

  12. saufi
    April 30, 2010 at 6:40 PM

    dormkids aku sentiasa menjadi penyokong setia korang…
    maju la dormkids…
    kalahkn wonder boy….

  13. epun_eiayn
    April 30, 2010 at 5:01 PM

    maju lar sukan untuk asrma. skolah. negara dan bangsa ..
    gud luck dormkids

  14. dirtyshoes_8
    April 29, 2010 at 11:02 PM

    Kepada semua pemain DK.. Berusaha lagi jgn putus asa.. WB tgk lah minggu depan apa yg terjadi.. Bola itu bulat.. jgn terlalu tinngi terbangnya sang helang klu lapar turun juga ke bumi mencari tikus..

  15. epun_eiayn
    April 29, 2010 at 7:44 PM

    dormkids kuatkan smangat .. jan putus asa d sebabkan kad kuning 2e!!
    rasit n sahrin cayo2

  16. oneaziz
    April 24, 2010 at 10:10 AM

    WONDER BOYS F.C menantikan minggu ke3 GAME..penentu awal standard yang ditetapkan…WB.FC manager

  17. April 23, 2010 at 8:27 PM

    MAKLUMAN DARI PIHAK PENGANJUR:

    Penggunaan but bola dan shinguard (dan stokin) akan dikuatkuasakan minggu #2 ini. Mana-mana pemain pasukan yang gagal mematuhinya boleh menyebabkan pasukan anda kehilangan/ditolak 3 mata.

    Minggu depan tidak ada tolak ansur. HORMATI DIRI ANDA SEBAGAI PEMAIN BOLA SEPAK, DAN HORMATI PASUKAN ANDA SEBAGAI PASUKAN BOLA SEPAK, DAN HORMATI PERATURAN LIGA BOLA SEPAK. Maka anda layak dipanggil pemain bola sepak berpengetahuan.

    Majulah sukan untuk negara amnya dan SMK Putatan khususnya.

  18. April 21, 2010 at 11:52 PM

    jangan ko temberag sana din!sepatutnya rashid suating kena card merah kerana sengaja menjatuhkan azan..:P..tetapi tetapku suka semangat kesukanan yang di tunjukkan oleh para pelajar kita..Majulah sukan bola sepak untuk SMK Putatan.

  19. dirtyshoes_8
    April 20, 2010 at 6:58 PM

    Tahniah kepada semua pemain pasukan DORMKID menang dalam perlawanan menentang WolVes 2-0. Walaupun beberapa kontreversi yang berlaku dalam perlawanan tersebut.. Namun kedua-dua pasukan bermain dengan penuh semangat.. apa pun tahniah kepada pihak pengajur yang telah menjayakan dan merealisasikan liga ini untuk pelajr SMK Putatan.. Maju lah Bola sepak Untuk SMK Putatan khususnya dan negeri Sabah Umumnya.

  20. March 29, 2010 at 8:01 PM

    PESANAN PENGANJUR LIGA : BERTANDING DENGAN SEMANGAT KESUKANAN DAN KEPERWIRAAN.
    MENANG KALAH ADAT PERMAINAN.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: